Afty, koutky, opary NáplastiZobrazit popis kategorie

Afty jsou nejčastější zánětlivé onemocnění v dutině ústní. Mohou se vyskytovat jak na sliznici, tak na jazyku. Patří mezi velice časté virové onemocnění. Léčba aftů spočívá v nanášení gelů a roztoků (např. Aloclair). V boji proti těmto opakovaným potížím vám může pomoci dostatek vitamínů B či minerálů železa a zinku. Dobře se také osvědčil přípravek Larypront.

Koutky

Díky popraskaným koutkům, které mohou být až hnisavé a zarudlé, nás občas nebaví se ani smát. Některé tyto trhlinky je potřeba nejdříve vysušit pomocí zinkových mastí a následně podpořit hojení. Příčinou prasklých koutků může být kvasinková infekce, bakteriální zánět, oslabená imunita, nedostatek zinku a železa nebo vitamínů B. V případě kvasinkové infekce velmi dobře funguje Fungicidin mast. Aplikujte ji několikrát za den ve slabé vrstvě.

Opary

Opar  je infekční onemocnění, které se opravdu velmi rychle přenáší (polibkem, ručníkem,atd). Je způsoben virem herpes simplex. Může se objevit na rtu, na sliznici dásní, měkkého i tvrdého patra či na tváři. K léčbě oparů používáme krémy (např.Zovirax) či gely či roztoky. Velice dobrou alternativou jsou i náplasti, které působí na bázi vlhkého hojení, zabraňují tvorbě strupů a umožňují rychlejší vyhojení. Velmi vhodnou kombinací na zintenzivnění léčby oparu  je užívání přípravku Barny´s Herpenorm, který obsahuje lysin a zinek. Tento preparát umožňuje zkrácení léčby oparů a jejich rychlejší vyhojení.

Příznaky:
Dle Formy :
Krémy (0)
Gely (0)
Dle Indikace:
Afty (0)
Koutky (0)
Opary (2)
Další značky:
Zavřít rozšířený výběr
Náš TIP
COMPEED Náplast na opary 15 ks
Ultratenká, průhledná náplast na opary je nejdiskrétnější způsob ošetření oparů.
Expedujeme do 24 hodin
Koupit
Náplast na opary WUNDmed 6ks
WUNDmed transparentní náplasti na opary. Urychlují hojení, okamžitě překrývají opar, zklidňují a snižují svědění....