Bolest v krku, chrapot AkceZobrazit popis kategorie

Bolest v krku je velmi častým onemocněním v podzimním či zimním období, se kterým se v lékárně setkáváme denně. Nejčastější příčinou bolesti v krku bývá bakteriální nebo virová infekce. Bolest v krku se však vyskytuje i v letních měsících, kdy díky klimatizaci je naše tělo vystaveno prudkým změnám teplot.

Bolest v krku léčíme cucáním různých pastilek, používáním sprejů či kloktadel. Pastilek na bolest v krku je celá řada. Velmi dobrá volba je např. Tantum verde, které působí na bolest v krku trojím účinkem – tlumí bolest, léčí zánět a působí antimikrobiálně. Pokud se bolest zhoršuje s polykáním, je vhodné zvolit pastilky s lokálním anestetikem (např. Orofar, OlynHexo či Strepsils plus).

Trápí vás hodně silná bolest a otok? Pak s ním zatočte pomocí léčivého přípravku Strepfen.

V našem sortimentu také najdete širokou nabídku bylinných pastilek, např. Mullerovy pastilky, které můžete použít jak na bolest v krku, na zahlenění či na imunitu. Další možností jsou pastilky s propolisem - Tantum Natura.

Pamatujte! Pro dosažení nejlepšího léčebného účinku nejezte a nepijte půl hodiny po aplikaci léčivého přípravku.

Na bolest v krku v těhotenství můžeme doporučit pastilky Septilen, které působí dezinfekčně. Další možností jsou pastilky Preventan Quattro, pastilky s islandským lišejníkem (Isla) nebo sprej Humer Akutní bolest hrdla

A jak na bolest v krku u dětí? Jediným přípravkem pro děti od 1 roku je Junior-Angin sirup, který se používá při bolestli v krku a na léčbu suchého kašle. Pastilky na bolest v krku u dětí jsou určené pro děti od 4 let (např. Junior-Angin). Sprej Humer Akutní bolest hrdla je vhodný pro děti od 3 let. Pokud máte obavy z aplikace spreje u dětí, nastříkejte požadované množství na lžičku a podejete dítěti tak. Sladký sirup je velmi chutný a dokáže účinně zklidnit podrážděné hrdlo.

Ztráte hlasu či chrapot je velmi nepříjemná zvláště pro učitele či moderátory. Na léčbu použijte pastilky Vincentka, Voice -Angin, Isla Medic či Panthenol.

Příznaky:
Akce (0)